משלוחים מהירים עד 3 ימי עסקים

נוהל החלפה

ברוכות הבאות ל ODELL FASHION
ניתן  להחליף מוצרים בהתאם לחוק להגנת הצרכן תוך 14 יום מיום קבלת המוצר לביתך וזאת בתנאי שהמוצר לא פגום ולא נעשה בו כל שימוש.
אין החלפות או החזרות או זיכוי כספי על שמלות ודגמים מקולקציית ערב!
במידה ולקוחה מעוניינת להחליף פריט/ים מכל סיבה אשר תהיה יש לפנות לוואטסאפ של שרות הלקוחות בטלפון 050-3423403 עם מספר ההזמנה וסיבת הפנייה ולציין את הפריט/ים שמעוניינת במקום. 
*ביטול עסקה טרם קבלת הפריט/ים הינו תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה ובמקביל עידכון של שירות הלקוחות.
*לקוחה רשאית לבטל עסקה לאחר קבלת הפריט/ים מכל סיבה שהיא (אי התאמת מוצר וכו) , כל זאת בתנאי שלא נעשה בו שימוש /פגם והינו במצב תקין.
*החלפת פריט מול פריט תתבצע תוך שבוע ממועד קבלת הפריט במידה ולא נעשה בו כל שימוש
החלפת פריט מול פריט תתבצע בעלות של 35 שקלים (עלות המשלוח) או בהתאם למקרה ולשיקול דעת שירות הלקוחות.
**לא ניתן להחליף או להחזיר מעבר למועדים הנ"ל מאחר וקולקציות מתחלפות מידי שבוע.

*** איסוף משלוח והחלפה לפריטים חדשים הוא בעלות של 40 ש"ח או לשיקול דעת שירות הלקוחות
החזרת פריטים הינה בעלות משלוח של 60 ש"ח
אין החלפות החזרות וזיכוי כספי על מבצעים ו-OUTLET!

ביטול עסקה והחזר כספי

ניתן לבטל עסקה או להחזיר פריט או להחליף פריט מול פריט
ולקבל החזר כספי על פי החוק להגנת הצרכן עד 48 שעות מיום קבלת המשלוח לביתך.
באופן הבא:
1) ביטול הזמנה שיתבצע ע"י הלקוחה תוך 24 שעות מרגע ההזמנה - יתקבל החזר מלא על הרכישה כולל המשלוח.

2) ביטול עסקה על ידי החברה: במידה והפריט אזל מהמלאי טרם חיוב הלקוחה, נציג משירות הלקוחות יצור עם הלקוחה קשר ויציע חלופה לפריט.

משלוחים מגיעים עד 3 ימי עסקים
לא כולל יום המשלוח עצמו
(ימי עסקים אינם כוללים שישי - שבת וחגים) 

***משלוחי סופ"ש מתקבלים עד השעה 14:00 ביום חמישי ומגיעים ללקוחה החל מיום ראשון שלאחריו

עלות משלוח החזרה בביטול עסקה הינו 60 ש"ח
החזר כספי או זיכוי יבוצעו רק לאחר קבלת הפריטים חזרה , ובדיקה של שירות הלקוחות שאינם פגומים.

לא יבוצע זיכוי עבור עלות המשלוח בהזמנת המקור
אין החלפות החזרות וזיכוי כספי על מבצעים ו-OUTLET!



 

נוהל החזרה והחלפת מוצרים

משלוחים נעשים דרך חברת משלוחים חיצונית ועליות השילוח משולמות במלואן לחברת השליחיות
ניתן להחזיר או לחילופין להחליף פריט מול פריט אשר לא נעשה בו כל שימוש ע"י הלקוחה/ נפגם באופן הבא:
1) במידה והינך מעוניינת להחזיר מכל סיבה שהיא ,ראשית עלייך לפנות לשירות הלקוחות עם שם מלא +מס הזמנה +סיבת ההחלפה עד 48 שעות מרגע קבלת המשלוח.
במידה ואת מעוניינת בהחזר ללא החלפה, נדאג לתאם לך שליח לאיסוף הפריט/ים, ולאחר קבלה ובדיקה ע"י שירות הלקוחות שהמוצר לא שומש- יבוצע זיכוי באותו אופן שבו שילמת ועד 14 יום מרגע קבלת הפריט/ים.
*עלות משלוח איסוף הוא בעלות של 35 שקלים או בהתאם לשיקול הדעת של שירות הלקוחות.
2) במידה והינך מעוניינת להחליף פריט מול פריט עלייך לעדכן את שירות הלקוחות שלנו ע"י שם מלא+מס הזמנה + הפריט/ים שמחזירה והפריט/ים שמעוניינת במקום.
*עלות משלוח בהתאם לשיקול דעת שירות הלקוחות שלנו.
כותרת כותרת
החלפת מוצר בגין אי התאמה 35 ש"ח
החלפה למוצר חדש 35 ש"ח
החלפת מוצר פגום או טעות בהזמנה 0 ש"ח
x

#{title}

#{text}

#{price}